piatok 19. apríla 2013

VOLANIE O POMOC

Väčšinou nezvyknem.. tieto veci sú mi dosť jedno... ale toto ma dnes dostalo strašne zvláštnym spôsobom. Mám husiu kožu a slzy na kraji. Jediné čo doceňujem je to, že to bolo asi dobre myslené, inak na tom nachádzam len desivé veci.. myslel som, že nepoviem nič, ale potom som si to pustil ešte raz...
A keď nič nepoviem (hoc aj len do vetra - aj jeden hlas je hlas) tak ma rozdrapí. Toto nemôže byť jednoducho myslené vážne.. prijímam túto pesničku len pod podmienkou, že to je recesia.
A pýtam sa ste v poriadku? ...pretože niečo tak plné nevkusu a naivné a účelové som nepočul od dôb... vlastne asi ešte nepočul. Chýba tomu už len rozjarený videoklip plný poskakujúcich detí s náručami kvetov a za nimi hrajúca mega veľká dixielandová kapela. Ja sa teda hudbe moc nerozumiem.. ale toto je proste moc aj na koňa... Máme na Slovensku ešte provincie, kde si myslia, že bicie do kostola nepatria (i keď neviem ako je to v tomto prípade), ale kresťanské repete???
To tu už naozaj nikto nič negarantuje...? ..hudobníci ak máte trocha úcty voči Don Boscovi zasiahnite!!! Priznám sa, že tá akcia s relikviami ma moc neoslovila, ale toto si ten veľký človek nezaslúžil. 
Treba založiť nejakú úniu, asociáciu alebo agentúru na podporu kvalitnej chrámovej hudby. Pokiaľ mi moja obmedzená pamäť siaha, tak tá má človeka povznášať a približovať k Bohu a nie robiť kabaret a estrádne show v štýle Ivana Krajíčka a Diridondy.

... a kľudne ma aj v zuboch rozneste myslím si to !





..a toto je to ....



1 komentár:

  1. Tvoja túžba po videoklipe bola už spracovaná na titulke časopisu Don Bosco dnes, akurát tie rozjarené deti ťahajú za sebou rakvu po námestí. http://www.saleziani.sk/images/pdf/SLK_DonBoscoDnes_2013_02.pdf

    OdpovedaťOdstrániť