piatok 19. apríla 2013

O klobáskach, snoch, usmeve a pozvánke

Som materialista. Momentálne sa zachraňujem a utešujem popri tom pisateľskom a celkove pracovnom vyflusovani sa samými materiálnosťami .. niektoré si dopriavam, ako napríklad dobroty od Orbána - myslím, že tak nejak bude vyzerať jeden z kútov neba akurát tú šunku, klobásky, krvavničky a všetky tie ostatné nezdravosti miesto predavačiek budú servírovať .. no asi anjeli nech už sme tradičný. 
Ďalšia materiálna vec, do ktorej som sa zľúbil je bicykel ale len platonicky, pretože tamten reálne milovať ani nieje možné.
No proste ako to uvádza jeden z prekladov Biblie: "..Lenivý bruchopasník a plané hovädo." 

Akože blíži sa nám to .. a mne je nejak ľahko na duši lebo momentálne mám pocit, že to ide ..a je podivne, že unavu z textu riešim písaním ďalšieho textu (tohto)..Abu ako si ma to nazvala ? Grafoman?
V noci sa mi snívalo, že spolu s niekym ale neviem s kým som vyťahoval z tmavej ako olej hustej vody dvoch topiacich sa. No a toho jedného sme vytiahli utopeného ... nie že by som sa z toho strhal zo sna ... ale pekný pohľad to nebol .. žeby projekcia momentálnych tlakov spôsobených všetkými tými povinnosťami?

Potešila ma Matilda, ktorá keď ma zbadala tak vraví: "Jéé tohle je ten náš pán" a vyčarila taký úsmev, že to muselo byť cítiť až na Pobrežie slonoviny. Zachraňujú tam oni všetci  moje mentálne funkcie aj Maroš, ktorý sa zase raz tak rehotal, že mu uletela hlava a zrazila sa s tou mojou...ale rozchodil to ...
..a pivo je úžasným médiom terapie - teraz naozaj hovorím o svojej práci :) 

Je niečo po polnoci ...tak vám sem zavesím ešte tú pozvánku aj tak je toho plný Facebook a takto dám aj sem a idem spať: 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára