piatok 27. augusta 2010

DIRTY JOBS

Tak sem by som zvolal Mika Rowa z Discovery channel. Ku nám, na naše mrkvové polia a hneď by pochopil čo je to dirty jobs. A to je vlastne všetko čo som chcel dnes napísať, lebo som unavený a narobený ako taký somár ktorý neborák celý život nosil na chrbte toho tučka Sancha Panzu. Teda neviem či bol tučko ale ja si ho tak predstavujem (nič proti tučkom). Teda som sa dnes narobil a zašpinil ale totálne. Pomaly sa to tu už blíži ku koncu teda hlavne pre mňa. Už takpovediac strihám meter. No skrátka kochajte sa ako sa dá za špiniť pri zbere mrkvy. Pôvodne som chcel napísať výstižnejší výraz ktorý, by dokonalejšie obsiahol podstatu tejto situácie ale náhodou by som sa niekoho nedajbože dotkol alebo pohoršil tak ostaňme pri menej výstižnom ale aspoň z časti popisujúcom termíne. Následné otázky pri osobnej konzultácii :)

1 komentár: