pondelok 18. februára 2013

Krátko o obedoch kopytách a každodennej všednosti

Začiatkom týždňa padali ešte vločky veľké a roztrapkané ako ručičky batoliat a ja som po príchode z Čiech na ceste do bielej zasneženej Modry premýšľal aký sivý týždeň ma zase čaká.
Vyfarbilo sa to fajnovo hlavne na stránkach mojej diplomovky - rád by som povedal, že ani neviem ako, ale ja viem ako a je to tam žlté a červené a zelené a kadeaké. Ešteže sa nebojím kopyta a dvojhlavých rohatých stvorení. Vyfarbovať sa to bude aj naďalej a na to som fakt vážne zvedavý...
S farbami sme sa začali hrať už aj v práci a privolávame jar kvetinovými guľami..ak sa podaria tak ich sem zverejním. Tak ako nás nečakane a rýchlo opustil Janko tak pomaly asi vyprevadíme Máriu. Je to krásna osoba čo ma už ôsmy mesiac učí trpezlivosti.
V noci sa mi sníva o medveďoch a hypotékach... raz som zmeškal autobus a člnkoval sa na kúpalisku v bazéne plnom lístia.. a že spánok je nuda.
Douglas Adams mení moj vesmír a je to tak dobre.


ešteže je tu možnosť obedov vo vyberanej spoločnosti



a knižnice sú otvoré aj v sobotu


 a prednedávnom som si pristavil knižničku


...a chýbajú mi pan Pinkač, pan Hromádka a pani Přisunovačka




..už aby prišla tá jar

1 komentár: