utorok 1. marca 2011

Doba kamenná, doba ľadová ...doba prašivá

Nejde mi to. Moc snažím sa ale akosi sa stále zasekávam. Reč je o mojej bakalárke ale pozitívne je, že som stále pozitívnej mysle. No a toť sme aj na výstave boli. Takej školskej vzdelávacej. Ukazovali nám tam prístupy Márie Montessori. No zaujalo ma tam aj niečo iné. Hneď vedľa mali urobenú takú malú triedu z minulého storočia. Videť tam bolo naozaj všeličo napríklad aj takých ľudoopov zo štetca majstra Buriana. No a potom som našiel aj túto hrôzu. Na fotke to nieje až tak vidieť ale proletári na obrázku držia transparent na ktorom je dačo o práci a hlade...
..tak a tu som sa neudržal. Že pieseň práce. Fuj trikrát ma striaslo. Som rád, že túto dobu som nezažil. A nech mi ešte raz niekto povie ako pred nedávnom: "Veď a čo bolo na tej dobe zas také zlé.."?
A v ušlom čase sa mi podarilo zhliadnuť aj film Občanský průkaz. Vrelo odporúčam. Človek si naozaj urobí predstavu o nekonečnej tuposti, prázdnote a zlobe systému ... A kľudne sip odaktorí hovorte, že vidím svet čiernobielo. Aj keď som tú dobu nezažil, narodil som sa v nej. Našťastie sa ma dotkla už len veľmi okrajovo napriek tomu si dovolím povedať, že to boli prašivé a zlé časy a som rád, že som kde som...
...a tu ešte obrázok Zdeňka Buriana

1 komentár:

  1. Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come take a look Teuvo pictures blog. Also tell all your friends why he must visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag rise higher Teuvo images to your blog flag collection. Have a wonderful weekend Teuvo Vehkalahti Finland

    OdpovedaťOdstrániť