utorok 15. marca 2011

...sľubovaný

...no tak už mi to tu neplynie ani z Ďaleka ako život Tórua Watanabeho. Tak napríklad mám malý pracovný stôl a o ten koncom mesiaca prídem a ešte aj o police čo spôsobí že moje kihy budú tak trocha bezprízorne homeless a môže za to tento muž:


toto je naša činnosť v novom nastávajúcom bydle rodinky Brozovcov...

No samozrejme sa z toho teším :) pretože je to do ICH hniezda z čoho sa veľmi teším:) Pretože urobili skoro už pred rokom spolu veľký krok za ktorý ich obdivujem. No ak vydá tak koncom mesiaca si zariadim novú postel aj haus pre moje knížky.
No a časovo začínam zase vzlietať pretože sa okolo deje toľko vecí o ktorých sa nestíham ani zmieňovať....okrem iného to bude asi nová práca (ďaľšia), bakalárka druhá práca a to nemyslím na štátnice a pod...
A neopúšťajú ma klasické mindráky ako spánková deprivácia, nedostaok beletrie a aby to nestačilo tak apple vydal nový iPad 2 . Odpusťte toto rúhanie ja si veľmi dobre uvedomujem ako sú moje problémy malicherné a veľmi si to vážim, že ma len toto trápi pretože v porovnaní s ostatnými mnohými som spokojný človek. Naozaj a som za to vďačný. A mal som v pláne rozviť ešte zopár viet ale keďže je 20:53 už zase utekám do práce a klasicky je to frmol ..takže na záver už len ĎÍÍÍKY BROŇAAAA..!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára