nedeľa 18. januára 2009

IWON

Pre našu "malú" Ivonku, ktorá sa chystá do VEĽKEJ Afriky

7 komentárov:

  1. Ahojte moji drahi,
    Luky povedal, ze mam odpisat sem a nie do mailu... je kusok pred polnocou. A ja som toto video asi videla uz 5krat.

    Chcem Vam len napisat, ze mi budete naozaj velmi velmi velmi chybat. Ze Vam dakujem za to video. Je v tom vidiet Vasu jedinecnost a originalitu Bozich deti.

    Peto, krajsieho vodcu asi nemozeme mat a stale vyzeras rovnako dobre.
    Zuzi, pri mne byvas viac ukecanejsia, nie? Vsak si tam toho vela nepovedala:) nevadi, krasna si tam :)
    Vdaka aj Nadi, ze sa pridala:) a ze sa modlis a za vsetko.
    Vdaka Mato, dam bacha na tych muzov v ciernom...
    Snad ma nik tam neulovi, kedze to uz Stanka stihla urobit:) hej Stanka, a na buduce sa lepsie priprav na ten 30sekundovy vstup nech to vyzera, ze to myslis vazne :D :D :D srandujem, aj ja Ta rada.
    Nin, vdaka ze si sa tak snazila:) a dakujem aj Vladkovi - mal si najkrajsiu a najmilsiu hovorkynu aku si mohol mat :) :) :) a vlastne sa nemam coho bat, kedze tam ma Vladko toho kamarata:)
    A dakujem naozaj vsetkym.

    Budte velmi pozehnani. Dohnali ste ma slzam...ale len k takym, ze mi chybate. Robte Sofinke lietadlo :) a rozpravajte jej o mne, nech na mna nezabudne:)

    A este co... hmmm. Velmi si vazim toho vsetkeho co pre mna robite a co ste spravili...a tak :)

    Mala by som ist spat. Tak naozaj na Vas budem mysliet, mam plny mobil vasich fotiek... :) tak niekedy napiste nan.

    Mam vas rada velmi. A objimte sa aj bezo mna odo mna :)

    wifi...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaj,... :) inak, je 6:18 rano. Co znamena, ze o dvanast minut ideme. Ale som si to prisla pozriet este raz. Naozaj si to vazim. Dakujem Vam...

    Lukino, mas kraasnu mikinu :) hihi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moj brat... je skratka... v tomto momente asi nenajdem slov..
    v kazdom pripade, Ivonke sa bude darit a bude velmi velmi velmi omilostena na miestach, kde sa bude pohybovat. Bude prinasat svetlo tym, co tapaju v tmach. Skrze Krista a jeho velkost a moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nina ty zo mna...to nie...ved si jednoznacne tvarou kameramana....iw..som nestihla povedat nic konstruktivne...ale ved vies .
    ta mam rada otepana fraza..nieje tak myslena...a nechaj sa Panom pouzit a dovol mu to..on vie najlepsie ako...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. amen... verim, ze som sa nechala..

    OdpovedaťOdstrániť